novinky

Slovenské ženy vítajú malú a účinnú inováciu v oblasti prania

V júni 2013 Ariel predstavil revolučný produkt, ktorý navždy zmenil svet prania. Nové gélové kapsuly Ariel Power s trojnásobnou koncentráciou predstavujú skutočnú revolúciu medzi pracími prostriedkami po celom svete. Jedinečný trojkomorový systém a vysoko účinné zloženie prináša až trojnásobný účinok v jednej malej kapsule:

– čistí do hĺbky vlákien,
– odstraňuje škvrny,
– zachováva belosť a jas.

 

Môže byť malé účinným? Áno! Ariel je toho najlepším dôkazom! Nový produkt spĺňa všetky charakteristiky malej, ale účinnej inovácie svojimi rozmermi, kompaktnosťou a multifunkčnosťou. Pokladáte inovácie za dôležité? Je pranie v domácnosti tou najlepšou oblasťou pre zavedenie inovácií?

U viac ako 1000 slovenských žien sme zisťovali, aký majú postoj k inováciám a súčasne sa s nami podelili aj o svoje zvyky pri praní. Ponúkame vám niekoľko zaujímavých faktov:

• Najväčšou výhodou menších technologických inovácií (smartfóny, tablety, mp3 prehrávače, a pod.) je, že zaberajú menej miesta – tvrdí to až 63 % respondentiek, že majú väčší výkon pri menších rozmeroch (43 %) a hodia sa do dnešného dynamického životného štýlu (40 %).

• Tretina respondentiek súhlasí s tým, že inovácie majú väčšiu silu a výkon ako v minulosti a pätina z nich je presvedčená, že uľahčujú život.

• Až 80 % opýtaných žien považuje za najdôležitejšie pri vytváraní inovácií „pochopenie každodenného života“ a 40 % je presvedčených, že budúcnosť prinesie viac inovácií, vyvinutých ženami.

• Prekvapenie prinieslo, že viac než 60 % žien považuje bezkontaktné platobné karty za najlepšiu inováciu, iPad/tablet je v poradí na druhom mieste (56 %), nasleduje GPS navigácia (41 %) a prvú päťku uzatvárajú plátenné skladacie nákupné tašky (38 %).

• Väčšina žien si tiež myslí, že atraktívny dizajn robí iPady, tablety a smartfóny ešte žiadanejšími.

• 77 % súhlasí s tým, že úžasné inovácie musia byť malé, ale účinné! A až 74 % je presvedčených o tom, že inovácie robia život zábavnejším.

• Za najdôležitejšie „malé, ale účinné“ inovácie, vynájdené ženami, považujú jednorazové detské plienky (37 %), podprsenku (27 %) a tvarujúcu spodnú bielizeň (17 %).

 

Zdroj: tvnoviny.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *